HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

„Nagytakarítás”

2014.09.07. 13:01 _Zsó_

Anyam muskatlis ablaka.jpgÚgy nézem, már tényleg vége a nyárnak.  Hozzáláttam a rakodáshoz. A nyári dolgokat gondosan becsomagolva egy "viszontlátásra" gondolattal beraktam az emeleti rakodótérbe. Közben kezembe akadt néhány, még korábbról „ottfelejtett” doboz, régi dolgokkal megtöltve, amiktől, úgy látszik, többszöri lomtalanítás után is képtelen voltam megválni.  Gondoltam, most kiválogatom, minek gyűljön az a sok "ósdi", amire talán már  semmi, de semmi szükségem nincsen.  Raktam jobbról balra a dolgokat, a még „szükséges”, vagy a „talán jó lesz még valamire” csoportba, de a kidobandókhoz alig került valami.  Végül, a sok csoportosítgatás után rájöttem, már megint túlbonyolítom...  és az egész kupacot egy jóízű, felszabadult nevetés kiséretében bedobtam a szemétbe.  Meglepődtem, mennyi hely maradt az újnak, a szükségesnek, a fontosnak, az érdemesnek...  Éljen a „nagytakarítás” :-)

komment

Címkék: útközben

süti beállítások módosítása