HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rejtély…

2011.09.05. 01:12 _Zsó_

A prérifarkas hangos üvöltéssel elszaladt a kerítésig, aztán ugyanolyan gyorsan el is tűnt a bokrok között. Valami baja lehetett, sosem jött ki eddig, egészen a lámpa alá… Rövidesen újabb neszre lettem figyelmes. Valakivel viaskodott, fájdalmas hangoktól  visszhangzott a környék. Becsuktam az erkélyajtót, de még így is eljutott hozzám a szörnyű nesz. Aztán egyszer csak elhalt. Tűnődtem, vajon ki lehetett az áldozat. Kutyák? Vagy a szarvasokkal folytatott ádáz csatát? Aggódva fürkésztem másnap a vidéket. Nem láttam sem farkast, sem szarvast, csak a vízben néhány kacsa lubickolt.  Vajon ölre mentek? Megsebesültek és most fájdalmasan bújnak meg valahol a közelben? Egyik nap mintha felbukkantak volna a szarvasok… de mire közelebbről megnézhettem volna, már el is tűntek. Azóta csendes a vidék. Figyelem, várom, látom-e őket ismét…

komment

Címkék: napi dolgok

süti beállítások módosítása