HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Vendégem: testvérem, dr. Horváth József

2024.05.05. 11:34 _Zsó_

 

img_5168.jpeg

 

Anyák napján

 

Drága Édesanyám!

Köszönöm azt a rengeteg évet, amit együtt töltöttünk el. Köszönöm a szeretetet és a gondoskodást, köszönöm a nevelést, vagy sokkal inkább az útmutatást, amit az élethez kaptam. Szerencsére én tudtam és hittem, hogy a családban minden, amire figyelmeztettek, amivel egy más útra terelgettek, az csak az én javamat szolgálja, és valódi szeretet volt mögötte akkor is, ha az adott pillanatban még nem is értettem egyet, vagy másképp láttam a dolgokat.
Köszönöm a bizonyságtételt, ami ma is az életem iránymutatója.
Életem minden napján így érzek, de az anyák napja arra kell, hogy mindezt
elmondhassam. Mert legalább ilyenkor ki is kell mondani. Nemcsak édesanyámnak, hanem a szüleimnek – így együtt, de ma már csak Édesanyámon keresztül.
Minden évben, míg él az én Édesanyám, és minden évben, amíg én élek...


(2024)

komment

Címkék: vendégeim

süti beállítások módosítása