HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Bolondos április…

2011.04.12. 06:20 _Zsó_

A délutáni nap igéretesen nézett be az ablakon, sugaraival körüljárta a szobát és megállt a kanapénál. Megsimogatta az arcomat. Miért ülsz itt benn, amikor tavaszodik? Tedd le a könyvet és irány a szabadba! Szót fogadtam. Valóban, tavaszi meleg járta át a testem, hangulatom is ennek megfelelően, minden lépésnél emelkedett. Tavasz van. Hát hozzánk is beköszöntött…

A domb alján összetalálkoztam ismerősökkel. Egy kicsit beszélgettünk az időjárásról, hogy no lám, nekünk is van… ha rövid ideig is, de azért tavasz. Ezzel aztán el is búcsúztunk; ők mentek hazafelé, én folytattam a sétát. Már elég messze jártam a háztól, amikor a hegyek felől sötét felhők tűntek fel az égen. Vészjóslóan közeledtek. Feltámadt a szél, a felhők már nem is siettek, hanem száguldottak a város felé. Nem kellett sokat várnom, hogy megtudjam, mi lesz ebből a nagy rohanásból.  Hirtelen eltűnt a nap és a hódara csak úgy szakadt az égből.  A szél egyre erősödött és a kemény kis golyócskák fájdalmasan hasítottak az arcomba. Ekkor már visszafordultam, és dacolva a széllel, megfeszített erővel siettem a dombon felfelé…
Most itt ülök ismét a meleg szobában, védettségbe burkolózva, és nézem a tájat. A felhők, ahogy jöttek, elvonultak, a szél a tavaszról énekel, a nap ismét csábítóan melengeti az arcomat. De hiába… - Bolondos április! Mára már nem hiszek neked.  
 

komment

Címkék: élmények útközben

süti beállítások módosítása