HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kivételes egyéniség

2010.03.09. 20:00 _Zsó_

Némely tanárom egy-egy mondása, személyisége mély nyomot hagyott bennem már kisiskolás koromban, de most, felnőtt fejjel is találkoztam olyan mesterekkel, akik nélkül szegényebb lenne az életem.

Mindig szerettem a mozgást, a táncot, de sosem jártam tánciskolába. Néhány hónappal ezelőtt egy barátnőm kedves és lelkes buzdítására táncolni tanulok. 
 
Táncoktatóm már az első alkalommal tiszteletet ébresztett bennem tudásával, határozottságával, mindemellett valami különlegeset is éreztem egyéniségében... Szorgalmasan eljártam a táncórákra annak ellenére, hogy nehezen akartak lábaim engedelmeskedni az eddig ismeretlen lépéseknek, az új dallamvilág ritmusának. Lassan belejöttem. Ma már felszabadultabban tudok mozogni, élvezem a zenét, örülök, hogy nem adtam fel az első nehézségek után.
 

Egyik nap egy könyv formában megjelent elektronikus levélgyűjtemény került hozzám, szerzője az én tanárom.  Ahogy olvastam, alig akartam hinni a szememnek. Ez az energiukus ember évekkel ezelőtt súlyos betegségben szenvedett és így tájékoztatta az aggódó érdeklődők százait hogylétéről. A levelek nem csak a kezelésekről, a túlélésről szólnak, hanem az ehhez vezető úton való növekedésről, az élet szépségéről, a barátok törődésének fontosságáról is. Ezeken a megrázóan realisztikus, ugyanakkor sajátos humorral tűzdelt írásokon keresztül egy rendkívüli, erős akarattal rendelkező embert ismertem meg, akinek pozitív gondolkodása, életszeretete csodálatra méltó számomra.  

Most már nem csak érzem, hanem tudom, hogy a barátságos és segítőkész társak mellett az ő személyisége teszi olyanná ezeket a táncos alkalmakat, amilyenek. Az ő rendkívüli tánctanítói képessége és különleges, magával ragadó, szeretetteljes egyénisége.

komment

Címkék: művészet személyek

süti beállítások módosítása