HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Karácsony után...

2015.01.10. 23:33 _Zsó_

p1090770.jpgLeszedtem a karácsonyfát.  Nehezen szántam rá magam, de végül megtörtént.  Egyenként szabadítottam ki a gömböket a tűlevelek közül, gondosan becsomagoltam és tettem vissza jól megszokott, biztonságos dobozukba. A különleges díszeknek több időt szenteltem.  Forgattam, nézegettem őket.  Mindegyikhez valami emlék tapad.  Rátok gondoltam, akiktől kaptam.  A szalmadíszek, a horgolt angyalkák Ágitól, Katitól és Csiritől, drága anyácskám vertcsipke karácsonyfája, a porcelán angyal Ottawából, az első díszek, amiket még Sopronból hoztunk magunkkal...  A kis üveglapról lethbridgei emlékek elevenedtek meg, amikor a gyerekek még kicsik voltak... szinte hallottam az önfeledt, karácsonyi örömtől áthatott, zengő énekszót, végig az ünnepi fényektől megvilágított havas, városi úton...  Emlékek, édes-keserű érzések, gondolatok.  Egy sóhajjal aztán lecsuktam a karácsonyi dobozt, a fa is a helyére került, visszaállt a régi „rend”.  Elmúlt a karácsony, és a szeretet melegségével gazdagon indulok tovább... Már az új évre, új tervekre gondolok. 

Atyám, áldd meg őket!  Áldd meg családomat, barátaimat, ismerőseimet. Adj Mindnyájunknak szeretetben gazdag, boldog új évet!

komment

süti beállítások módosítása