HTML

Zsó meséi

"Kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani.
Legyen tenger, puszta sziget,
vagy emberszív, amely süket,
legyen fa, amely lombtalan,
s mindenétől kifosztva van,
legyen fűszál, vagy kis bogár,
amely eltaposásra vár,
legyen csillag, vagy messze űr,
melyben a lélek elmerül,
kell valaki, vagy valami,
akinek el kell mondani,
váljanak tőlünk a szavak,
mint szilvából a szilvamag."
Falu Tamás

Elérhetőség

zsomesei (kukac) hotmail (pont) com

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A barátságról…

2012.03.06. 06:22 _Zsó_

Egyik nyáron kaptam egy egészen kicsi könyvet a barátságról. Borítóján az ajánlás: Aprócska, de tökéletes ajándék.  Lapozgatom a könyvet, elmélkedem a bölcs gondolatokon....

Amióta csak emlékszem, mindig voltak barátaim.  Gyermekkorom legboldogabb időszakát három barátnőmmel együtt éltem meg... mi voltunk négyen, az elválaszthatatlanok...  Aztán elkerültem otthonról, tanulmányaim alatt és felnőtt koromban ismét hosszan tartó, mély barátságokkal gazdagodtam.  Az élet gyakran messze sodort bennünket, néha elhalványultak a levelezések, mégis éreztem, tudtam, hogy vannak, hogy gondolnak rám éppúgy, mint valamikor... 

Tegnap barátokkal vacsoráztam.  Az idő röpült, észre sem vettük.  Jól éreztük magunkat egymás társaságában, remekül elbeszélgettünk, nagyokat nevettünk.  Mert mi is a barátság... megosztod örömödet, bánatodat, és tudod, hogy jó helyre tetted le gondolataidat, mert figyelnek rád, törődnek veled, mert megértés, békesség és szeretet vesz körül.

 

 

"Az igazi csoda a barátság, a valódi, emberközeli kapcsolat, amikor egyszer csak repül velünk az idő, és az az érzésünk, hogy mi már valahol találkoztunk. Néha egy pillanat többet ér, mint egy egész esztendő."

Müller Péter

 

komment

Címkék: barátság

süti beállítások módosítása